№ п/п
|
Зміст уроку
|
Дозування
|
ОМВ
|
І
|
Підготовча частина
|
12'
|
Фронтальний метод
|
1.
|
Шикування
|
1'
|
За командою учні стають вздовж бічної лінії.
|
2.
|
Привітання
|
20''
|
На вітанні учні разом і чітко відповідають.
|
3.
|
Рапорт
|
30''
|
Направляючий або фізорг здає рапорт.
|
4.
|
Повідомлення завдання уроку
|
30''
|
Довести у зрозумілій та доступній формі.
|
5.
|
Стройові вправи, ходьба різновиди ходьби:
- на носках руки на пояс;
- на п’ятках руки за голову;
- в напів присяді руки за голову;
- в повном присяді руки на коліна;
- приставним кроком лівим правим боком в стійці баскетболіста.
|
20м
20м
20м
20м
20м
|
Вправи виконуються за сигналом викладача і під його рахунок. Звернути увагу на чіткість виконання команд, вправ, виправляти допущені помилки. Звернути увагу на положення рук, тулуба, ніг та контроль учнів за своєю поставою.
|
6.
|
Повільний біг. Різновиди бігу.
|
40м
|
Під час бігу слідкувати за диханням. По закінченню привести дихання у відносно спокійний стан.
|
7.
|
Комплекс ЗРВ
|
6'
|
Вправи провести використовуючи фронтальний метод на місці без предметів.
|
|
1.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1-4 – колові оберти головою вліво;
5-8 – те ж в іншу сторону.
|
6 - 8 раз
|
Звернути увагу на правильне положення ніг. Показ вправи повинен бути дзеркально правильним, пояснення зрозуміле, чітке.
|
|
2.В.п.- середня стійка ноги нарізно, права рука вгорі ліва в низу пальці стиснуті в кулак:
1-2 – пружні відведення рук назад;
3-4 – теж саме зі зміною положення рук .
|
6 -8 раз
|
Звернути увагу на пряме положення рук під час виконання вправи.
|
|
3.В.п.- середня стійка ноги нарізно, руки до плечей:
1-4 – колові оберти рук в плечовому суглобі вперед;
5-8 – теж саме в іншу сторону.
|
6 - 8 раз
|
Вправа виконується з максимальною амплітудою. Намагатися своєчасно виправляти допущені помилки.
|
|
4.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки в сторону:
1-2 – пружні відведення рук в гору;
3-4 – теж саме з відведенням рук в сторону.
|
6-8 раз
|
Слідкувати за темпом виконання вправи.
|
|
5.В.п. – середня стійка ноги нарізно:
1- нахил вліво;
2- в.п.;
3- 4 – теж саме в іншу сторону.
|
16р
|
Амплітуда руху максимальна, темп повільний.
|
|
6.В.п. – середня стійко ноги нарізно, руки на пояс:
1- нахил до лівої;
2- нахил в перед;
3- нахил до правої;
4- в.п.
|
6 - 8 раз
|
Змінювати положення рук під час виконання вправи.
|
|
7.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1-4 – колові оберти тулубом вліво;
5-8 – теж саме в іншу сторону.
|
4 - 6 раз
|
Вправа виконується з максимальною амплітудою.
|
|
8.В.п. – середня стійка ноги нарізно, руки на пояс:
1- присід руки в перед;
2- середня стійка ноги нарізно, руки за голову;
3- присід руки в перед;
4- в.п.
|
6 - 8 раз
|
Звернути увагу на рівне положення спини.
|
|
9.В.п. – присід на правій ліва в сторону на п’ятку, руки в перед:
1-2 – перекат з правої на ліву;
3-4 – в.п.
|
6 - 8 раз
|
Змінювати положення рук під час виконання вправи, звернути увагу на контроль учнів за поставою.
|
|
10. В.п. – вузька стійка ноги нарізно, руки в низу пальці переплетені долонями до низу:
1- випад правою руки в гору;
2- в.п.
3-4 – теж саме з іншої ноги.
|
4 - 6 раз
|
Звернути увагу на чіткість виконання вправи.
|
|
11.В.п. вузька стійка ноги нарізно, права рука в горі ліва в низу пальці стиснуті в кула:
1-8 – зміна положення рук в стрибках навколо своєї осі вправо;
9-16 теж саме в іншу сторону.
|
2 - 3 р.
|
Слідкувати за поставою.
|
|
12.В.п. – о.с.
1-2 – руки через сторону в гору;
3-4 – в.п.
|
2 - 3 р.
|
Відновити дихання у відносно спокійний стан.
|
8.
|
Спеціальні бігові вправи:
- біг з високим піднімання стегна;
- стрибок на кожен крок;
- стрибок у кроці;
- стрибок на кожні два кроки.
|
2р
2р
2р
2р
|
Звернути увагу на правильність і чіткість виконання вправи.
Потоковий спосіб
Дистанція 2 кроки, спина нахилена вперед.
Слідкувати за інтервалом та технікою
|
II.
|
Основна частина
|
30'
|
Груповий метод, почерговий і поперемінний спосіб виконання.
|
1.
|
Продовжувати повторювати техніку виконання кидка в кошик з подвійного кроку.
Перешикувати учнів у чотири колони для проведення вправи.
1. Кидок м’яча в кошик з подвійного кроку.
2. Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку з різних сторін щита
3 Кидок м’яча в кошик після ведення і подвійного кроку однією рукою знизу.
4. Кидок м’яча в кошик після передачі і подвійного кроку однією знизу.
|
10'
2'
2'
3'
3 '
|
Перешикування відбувається за командою вчителя.
Звернути увагу, що м’яч потрібно зловити під крок правою ногою (якщо правша) і навпаки.
|
2.
|
Ведення і обведення перешкод.
1. Ведення у рівномірному темпі правою і лівою рукою;
2.Ведення м’яча з прискоренням до 10 м;
3. Ведення м’яча із зміною висоти відскоку від підлоги;
4. Ведення по вісімці;
5. Обведення учнів протилежної колони;
|
10'
2'
2'
2'
2'
2'
|
Особливу увагу слід звертати на розвиток почуття ритму, вміння координувати своє переміщення на майданчику з одночасним управлінням м'ячем. Рух виконується вільно, невимушене, м'яч не повинен перешкоджати гравцеві на шляху його переміщення.
|
|
Естафета: «Хто швидше»
Мета: продовжувати удосконалювати ведення м’яча і передачу від грудей. Виховувати почуття колективізму.
Інвентар: баскетбольний м’яч.
Місце проведення: спортивний зал.
Учні розташовані в три колони по одній лінії. Кожна команда вибирає капітана команди. Назву обирає вчитель.
Хід естафети:
За сигналом направляючий кожної команди швидким рухом виконуючи ведення м’яча пересувається по прямій на15 м і на10 м в протилежну сторону де виконує передачу м’яча від грудей наступному учаснику. Естафета вважається завершеною коли всі учасники команди виконали дії направляючого і підняли руки в гору.
|
10'
|
Розпочинати за сигналом,
за лінію старту не заступати,
передачу виконувати від грудей,
забігати за 15-ти метрову лінію обов’язково.
|
III.
|
Заключна частина
|
3 - 5'
|
Фронтальний метод, метод слова. Одночасний спосіб виконання.
|
1.
|
Шикування
|
1'
|
За командою вчителя.
|
2.
|
Підведення підсумків уроку.
|
1- 2'
|
Обговорити головні допущені помилки, виявити кращих учнів на уроці.
|
3.
|
Задати домашнє завдання.
|
1'
|
Імітація подвійного кроку. ЗФП.
|
4.
|
Організований вихід із спортивного залу.
|
|
|